Efikasna komunikacija je jedna od najpoželjnijih i najviše cenjenih veština u poslovnom okruženju. Treninge komunikacije kreiram u skladu sa potrebama tima i organizacije, na različite teme i različite dužine trajanja. Najpopularniji treninzi u oblasti efikasna komunikacija su:

  • Komunikacijske veštine 1.0

Trening asertivne i efikasne komunikacije

Osnovni trening asertivnosti i efikasne komunikacije omogućava učesnicima da, nakon treninga:

  • komuniciraju asertivno, prepoznaju i prilagode se drugim tipovima komunikacije
  • efikasno daju i primaju povratnu informaciju – feedback
  • komuniciraju s teškim sagovornicima
  • budu produktivniji i više motivisani za održavanje dobrih međuljudskih odnosa
  • upravljaju prigovorima i aktivno doprinose smanjivanju broja prigovora

 

  • Komunikacijske veštine 2.0

Trening naprednih veština komunikacije

Napredni trening efikasne komunikacije omogućava učesnicima da, nakon treninga:

  • upravljaju svojim emocionalnim stanjem i stresom (stanje asertivnosti)
  • koriste napredne veštine komunikacije
  • služe se sa 4 komunikaciona glasa (stila)
  • upotrebljavaju GROW feedback
  • komuniciraju sa teškim i zahtevnim sagovornicima
  • upravljaju konfliktima u poslovnom okruženju

 

  • Feedback – povratna informacija

Trening omogućava učesnicima da nauče da efikasno daju i primaju afirmativni i korektivni feedback i da nakon treninga:

  • efikasno daju i primaju povratnu informaciju – feedback
  • upravljaju svojim emocijama i stresom
  • pruže podršku i nauče saradnike da prime feedback

 

  • Upravljanje konfliktima

Trening omogućava učesnicima da razumeju konflikt, svoju ulogu u konfliktu i uspešno njime upravljaju i da nakon treninga:

  • upravljaju konfliktima u poslovnom okruženju
  • komuniciraju s teškim i zahtevnim sagovornicima, izbegavajući konflikt
  • kreiraju mindset za konstruktivni dijalog