Efikasna komunikacija je jedna od najpoželjnijih i najviše cenjenih veština u poslovnom okruženju. Treninge komunikacije kreiram u skladu sa potrebama tima i organizacije, na različite teme i različite dužine trajanja. Najpopularniji treninzi u oblasti efikasna komunikacija su:
- Komunikacijske veštine 1.0
Trening asertivne i efikasne komunikacije
Osnovni trening asertivnosti i efikasne komunikacije omogućava učesnicima da, nakon treninga:
- komuniciraju asertivno, prepoznaju i prilagode se drugim tipovima komunikacije
- efikasno daju i primaju povratnu informaciju – feedback
- komuniciraju s teškim sagovornicima
- budu produktivniji i više motivisani za održavanje dobrih međuljudskih odnosa
- upravljaju prigovorima i aktivno doprinose smanjivanju broja prigovora
- Komunikacijske veštine 2.0
Trening naprednih veština komunikacije
Napredni trening efikasne komunikacije omogućava učesnicima da, nakon treninga:
- upravljaju svojim emocionalnim stanjem i stresom (stanje asertivnosti)
- koriste napredne veštine komunikacije
- služe se sa 4 komunikaciona glasa (stila)
- upotrebljavaju GROW feedback
- komuniciraju sa teškim i zahtevnim sagovornicima
- upravljaju konfliktima u poslovnom okruženju
- Feedback – povratna informacija
Trening omogućava učesnicima da nauče da efikasno daju i primaju afirmativni i korektivni feedback i da nakon treninga:
- efikasno daju i primaju povratnu informaciju – feedback
- upravljaju svojim emocijama i stresom
- pruže podršku i nauče saradnike da prime feedback
- Upravljanje konfliktima
Trening omogućava učesnicima da razumeju konflikt, svoju ulogu u konfliktu i uspešno njime upravljaju i da nakon treninga:
- upravljaju konfliktima u poslovnom okruženju
- komuniciraju s teškim i zahtevnim sagovornicima, izbegavajući konflikt
- kreiraju mindset za konstruktivni dijalog